آشنایی با متداول‌ترین انواع لوستر

آشنایی با متداول‌ترین انواع لوستر

آشنایی با متداول‌ترین انواع لوستر 2000 1333 مدیر سایت

آشنایی با متداول‌ترین انواع لوستر
با اندکی جستجو در اینترنت متوجه می‌شوید که دسته‌بندی‌های بسیار زیاد و متنوعی از لوسترها وجود دارد که هر یک از زاویه‌ی خاصی به این موضوع نگاه می‌کنند. در این مقاله تلاش می‌کنیم تا شما را با مهم‌ترین و متداول‌ترین انواع لوستر آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

لوستر، اگر به درستی انتخاب شود، می‌تواند نمای داخلی خانه را به طرز شگفت آوری تحت تاثیر قرار دهد. فرقی نمی‌کند که اتاق پذیرایی، ناهارخوری یا خواب را هدف قرار دهید، لوسترها به شما کمک می‌کنند تا نمایی متمایز را به وجود بیاورید. تنوع لوسترها از نظر استایل و اندازه به معنای واقعی کلمه «زیاد» است. همین امر شاید باعث شود که انتخاب لوستر مناسب برای هر اتاق به کاری دشوار و طاقت فرسا تبدیل شود. در ادامه به مهم‌ترین و محبوب‌ترین انواع لوستر می‌پردازیم تا شاید بتوانید انتخابی راحت‌تر و بهتر داشته باشید.

1- لوسترهای کریستالی

اگر هماهنگی مناسبی بین لوستر کریستالی و سایر دکوراسیون منزل وجود داشته باشد، این لوسترها بهترین و زیباترین نما را به فضا اضافه می‌کنند. تک‌تک کریستال های موجود در این لوسترهای نور را بازتاب می‌دهند و باعث می‌شوند فضایی رمانتیک و چشم‌نواز به وجود بیاید. لوسترهای کریستالی نور و نمایی به اتاق شما می‌دهند که با هیچ چیز دیگری قابل مقایسه نیست، مهم‌ترین مشکل آنها این است که قیمت بالایی دارند. کریستال‌های مورد استفاده در این لوسترها خود به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند که روی کیفیت و قیمت محصول نهایی تأثیر بسیار زیادی دارد.

2- لوسترهای روستایی (سنتی)

اگر دوست دارید تا نمایی سنتی و روستایی را به فضای خود اضافه کنید، این نوع لوسترها بهترین انتخاب هستند. منظور از لوسترهای سنتی، لوسترهایی است که از گیاهان، شاخه‌ها، شاخ حیوانات و وسایل قدیمی ساخته باشند. این لوسترها نمایی آنتیک و زنده‌تر را به خانه‌ی شما هدیه می‌دهند.

3-لوسترهای مدرن

این لوسترها دارای سطحی براق و صیقلی هستند؛ معمولا از خطوط صاف و یکدست در آنها استفاده شده و با فلزها ساخته می‌شوند. لوسترهای مدرن معمولا فاقد جزئیات و ریزه‌کاری‌های خاص هستند و نمایی ساده و شیک را به فضای اتاق اضافه می‌کنند.

4-لوسترهای بینابینی

این لوسترهای تلفیقی از انواع سنتی و مدرن هستند؛ نه خیلی ساده‌اند و نه خیلی پر از جزئیات. اگر دوست دارید سبکی تلفیقی از سنت و مدرنیته را در فضای خانه داشته باشید، این نوع لوسترها را فراموش نکنید. خوبی این دسته از لوسترها این است که تقریبا با هر دکوراسیونی همخوانی دارند.

5-لوسترهای طبلی

این لوسترها دارای یک یا چندین آباژور هستند. هر کدام از لامپ‌های این لوسترها توسط یک آباژور یا سایه‌بان احاطه شده‌اند. رنگ‌ها و طرح‌های این آباژورها نورپردازی متفاوتی را برای اتاق فراهم می‌کند. اگر می‌خواهید اتاق‌تان جادار و دلباز باشد و طعم سادگی و زیبایی را هم حفظ کند، لوسترهای مدرن بهترین گزینه برای شما هستند.از یک دیدگاه دیگر، لوسترها را می‌توان با توجه به مواد سازنده‌ی آنها به سه دسته اصلی  تقسیم کرد؛ کریستالی، شیشه‌ای، چوبی و فلزی. نوع شیشه‌ای تا حدی شفافیت کریستال را ارائه می‌دهد و قیمت پایین‌تری دارد. کریستال‌های چوبی نیز انرژی مثبت و حس خوب و زنده‌ای را به افراد القا می‌کند.

 

 منابع:

https://www.zingyhomes.com/latest-trends/types-of-chandeliers-styles-ideas/

 

S H A H B A Z   G A L L E R Y

شهباز گالری

طراحی بر مدار اصالت

 

Instagram | TelegramAparat |   LinkedIn YouTub

  

شهباز گالری با تکیه بر نیم قرن تجربه، امروزه نیاز شما را در برآورده کردن مکانی با “نور مناسب” و “هماهنگ با دکوراسیون فضا“، به خوبی می شناسد. طراحی، ساخت، نصب و خدمات سالیانه بعد از نصب، در انواع محصولات روشنایی (لوستر، آویز، …) تخصص ما در شهباز گالری است


 

پاسخگویی پشتیبانی: 10 صبح الی 5 بعد از ظهر
نشانی: تهران، خیابان پانزده خرداد غربی، جنب کوچه عطار، پلاک 843
شماره تماس: 021-55168723